Έτος | Τίτλος | Ιδιότητα | Εκδοτικός Οίκος | Δέσιμο |
---|---|---|---|---|
2020 | Διαμορφώνοντας την Προσχολική Ηλικία : Αντιλήψεις για τη μάθηση, το πρόγραμμα σπουδών και το παιδαγωγικό πλαίσιο | Επιμέλεια κειμένου | Πεδίο | Απροσδιόριστο δέσιμο |
2018 | Διδάσκοντας Φυσικές Επιστήμες στην Προσχολική Εκπαίδευση : Προκλήσεις και Προοπτικές | Συγγραφέας | Gutenberg - Γιώργος & Κώστας Δαρδανός | Χαρτόδετο |
2011 | Προγράμματα προσχολικής εκπαίδευσης : Θεωρία και πράξη | Επιμέλεια κειμένου | Πεδίο | Χαρτόδετο |
Έτος | Τίτλος | Εκδοτικός Οίκος | Δέσιμο |
---|---|---|---|
2018 | Διδάσκοντας Φυσικές Επιστήμες στην Προσχολική Εκπαίδευση : Προκλήσεις και Προοπτικές | Gutenberg - Γιώργος & Κώστας Δαρδανός | Χαρτόδετο |
Έτος | Τίτλος | Εκδοτικός Οίκος | Δέσιμο |
---|---|---|---|
Δεν βρέθηκαν έργα |
Έτος | Τίτλος | Εκδοτικός Οίκος | Δέσιμο |
---|---|---|---|
2020 | Διαμορφώνοντας την Προσχολική Ηλικία : Αντιλήψεις για τη μάθηση, το πρόγραμμα σπουδών και το παιδαγωγικό πλαίσιο | Πεδίο | Απροσδιόριστο δέσιμο |
2011 | Προγράμματα προσχολικής εκπαίδευσης : Θεωρία και πράξη | Πεδίο | Χαρτόδετο |
Έτος | Τίτλος | Εκδοτικός Οίκος | Δέσιμο |
---|---|---|---|
Δεν βρέθηκαν έργα |
Έτος | Τίτλος | Ιδιότητα | Εκδοτικός Οίκος | Δέσιμο |
---|---|---|---|---|
Δεν βρέθηκαν έργα |