Έτος | Τίτλος | Ιδιότητα | Εκδοτικός Οίκος | Δέσιμο |
---|---|---|---|---|
2024 | Ένταξη & Εκπαίδευση Ευάλωτων & Ευπαθών Κοινωνικών Ομάδων | Συγγραφέας | Gutenberg - Γιώργος & Κώστας Δαρδανός | Χαρτόδετο |
2017 | Και γιατί να πάω σχολείο; | Συγγραφέας | Διάπλους | Σκληρόδετο |
2011 | Γονείς και εκπαιδευτικοί αντιμέτωποι με την επιθετικότητα των παιδιών και εφήβων | Συγγραφέας | University Studio Press | Χαρτόδετο |
2010 | Θεωρητικές προσεγγίσεις της λειτουργίας αναγνώρισης προσώπων : Γνωστική ψυχολογία | Συγγραφέας | University Studio Press | Χαρτόδετο |
2004 | Η διαγωγή των μαθητών και οι σχολικές κυρώσεις στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση : Μια ιστορική - κριτική προσέγγιση | Συγγραφέας | Κυριακίδη Αφοί | Χαρτόδετο |
2004 | Ολοήμερο σχολείο : Μια νέα πραγματικότητα | Συγγραφέας | University Studio Press | Χαρτόδετο |
Έτος | Τίτλος | Εκδοτικός Οίκος | Δέσιμο |
---|---|---|---|
2024 | Ένταξη & Εκπαίδευση Ευάλωτων & Ευπαθών Κοινωνικών Ομάδων | Gutenberg - Γιώργος & Κώστας Δαρδανός | Χαρτόδετο |
2017 | Και γιατί να πάω σχολείο; | Διάπλους | Σκληρόδετο |
2011 | Γονείς και εκπαιδευτικοί αντιμέτωποι με την επιθετικότητα των παιδιών και εφήβων | University Studio Press | Χαρτόδετο |
2010 | Θεωρητικές προσεγγίσεις της λειτουργίας αναγνώρισης προσώπων : Γνωστική ψυχολογία | University Studio Press | Χαρτόδετο |
2004 | Η διαγωγή των μαθητών και οι σχολικές κυρώσεις στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση : Μια ιστορική - κριτική προσέγγιση | Κυριακίδη Αφοί | Χαρτόδετο |
2004 | Ολοήμερο σχολείο : Μια νέα πραγματικότητα | University Studio Press | Χαρτόδετο |
Έτος | Τίτλος | Εκδοτικός Οίκος | Δέσιμο |
---|---|---|---|
Δεν βρέθηκαν έργα |
Έτος | Τίτλος | Εκδοτικός Οίκος | Δέσιμο |
---|---|---|---|
Δεν βρέθηκαν έργα |
Έτος | Τίτλος | Εκδοτικός Οίκος | Δέσιμο |
---|---|---|---|
Δεν βρέθηκαν έργα |
Έτος | Τίτλος | Ιδιότητα | Εκδοτικός Οίκος | Δέσιμο |
---|---|---|---|---|
Δεν βρέθηκαν έργα |