Έτος | Τίτλος | Ιδιότητα | Εκδοτικός Οίκος | Δέσιμο |
---|---|---|---|---|
2022 | Χώρα, σε βλέπω : Ο εικοστός αιώνας του ελληνικού σινεμά | Συγγραφέας | Νεφέλη | Χαρτόδετο |
2021 | «Γιατί η μοναξιά μου θεωρείται ασφαλής χώρα» : Αγώνες αιτούντων άσυλο και τοπικές αντιδράσεις στο συνοριακό καθεστώς της Χίου (2015-2016) | Συγγραφέας | Ψηφίδες | Χαρτόδετο |
2017 | Δημόσια σφαίρα σε κρίση : Πώς και γιατί παραβιάζεται η δεοντολογία στα ΜΜΕ (2009-2016) | Συγγραφέας | Εκδόσεις Παπαζήση | Χαρτόδετο |
Έτος | Τίτλος | Εκδοτικός Οίκος | Δέσιμο |
---|---|---|---|
2022 | Χώρα, σε βλέπω : Ο εικοστός αιώνας του ελληνικού σινεμά | Νεφέλη | Χαρτόδετο |
2021 | «Γιατί η μοναξιά μου θεωρείται ασφαλής χώρα» : Αγώνες αιτούντων άσυλο και τοπικές αντιδράσεις στο συνοριακό καθεστώς της Χίου (2015-2016) | Ψηφίδες | Χαρτόδετο |
2017 | Δημόσια σφαίρα σε κρίση : Πώς και γιατί παραβιάζεται η δεοντολογία στα ΜΜΕ (2009-2016) | Εκδόσεις Παπαζήση | Χαρτόδετο |
Έτος | Τίτλος | Εκδοτικός Οίκος | Δέσιμο |
---|---|---|---|
Δεν βρέθηκαν έργα |
Έτος | Τίτλος | Εκδοτικός Οίκος | Δέσιμο |
---|---|---|---|
Δεν βρέθηκαν έργα |
Έτος | Τίτλος | Εκδοτικός Οίκος | Δέσιμο |
---|---|---|---|
Δεν βρέθηκαν έργα |
Έτος | Τίτλος | Ιδιότητα | Εκδοτικός Οίκος | Δέσιμο |
---|---|---|---|---|
Δεν βρέθηκαν έργα |